ΙΣΤΟΡΙΑ

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1926 στον Πειραιά και γρήγορα αναπτύχθηκε δυναμικά στο χώρο της μεταλλικής συσκευασίας τροφίμων.

Το 1965 γίνεται η μετεγκατάσταση στην περιοχή του Αγ. Ι. Ρέντη όπου είναι η έδρα της εταιρείας μέχρι σήμερα και ένα από τα εργοστάσιά της. Το 1983 ξεκινάει η λειτουργία του εργοστασίου στην Βόρεια Ελλάδα στην περιοχή της Σκύδρας, Νομού Πέλλας.
'Ολα αυτά τα χρόνια μέχρι και σήμερα η ιστορία της εταιρείας συμβαδίζει με την ανάπτυξη της Ελληνικής Κονσερβοποιίας και γενικότερα της Μεταλλικής Συσκευασίας.

Σήμερα, η ΕΛΣΑ είναι μία μεγάλη και μοντέρνα βιομηχανία κατασκευής μεταλλικών δοχείων, με δραστηριότητες που αναπτύσσονται με επιτυχία και πέρα των εθνικών συνόρων.

Αυτή τη στιγμή η ΕΛΣΑ :

(α) είναι μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες κατασκευής λευκοσιδηρών δοχείων κονσερβών
(β) είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός στην Ελλάδα, δοχείων Γενικής Χρήσης για τρόφιμα και λοιπά προϊόντα
(γ) κατέχει ηγετική θέση στην κατασκευή στρογγυλών πρεσσαριστών λευκοσιδηρών δοχείων για ψαρικά και έτοιμα φαγητά, ενώ αναπτύσσεται και στην κατασκευή τετράγωνων πρεσσαριστών δοχείων ψαρικών και των αντίστοιχων άκρων εύκολου ανοίγματος
(δ) έχει την καλύτερη τεχνογνωσία που συνεχώς αναβαθμίζεται στο πεδίο δραστηριότητάς της, που - σε συνδυασμό με τις σύγχρονες εγκαταστάσεις και το καλά εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό - της επιτρέπουν την παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων.

Όλα τα παραπάνω διαπιστώνονται από τη συνεχή δέσμευση για την ποιότητά της προς τους πελάτες της, σύμφωνα με το Πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001, με το οποίο είναι πιστοποιημένη από το 1997.

Η τεχνογνωσία της εταιρείας, ξεκίνησε να αποκτάται σταδιακά από το 1977, μέσα από την συνεργασία τεχνικής υποστήριξης, με την τότε μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία του χώρου, την Αmerican Can Company. Σήμερα, η αναβάθμιση της τεχνογνωσίας, συνεχίζεται με την συμμετοχή της ΕΛΣΑ στον οργανισμό International Packaging Association (I.P.A.) με ομοειδείς εταιρείες του διεθνούς χώρου. Κατ'αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνει με την ανταλλαγή διαφόρων απόψεων, στοιχείων και τεχνικών πληροφοριών να διατηρεί το προβάδισμα στον Ελλαδικό χώρο και να ανταγωνίζεται και να αναπτύσσεται και στις αγορές εκτός της Ελλάδος.